Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника.
Термін гарантії може становити від 1-го року до 10 років, залежно від вказівок виробника товару та його сервісної політики. Термін, в період якого діє гарантія, вказується в описі кожного з товарів, які присутні в каталозі на нашому сайті. В підтвердження гарантійних зобов'язань клієнт отримує гарантійний талон виробника. Під час отримання товару на руки, клієнт повинен перевірити комплект поставки та відсутність дефектів на комплектуючих (повнота комплекту товару визначається її описом або керівництвом по його експлуатації).
Зверніть увагу товари наприклад такі як : Газові котли , Газові колонки певних брендів де офіційна гарантія здійснюється тільки з моменту запуску сервісного центру!
Номери сервісних центрів зазначені в гарантійних талонах.
За гарантійне обслуговування товарів, придбаних в нашому магазині, відповідають спеціальні сервісні центри, сертифіковані та авторизовані для даної роботи компаніями-виробниками. Контактні дані цих сервісних центрів містяться на гарантійних талонах, які додаються до придбаним товарам. Для того щоб мати можливість, у разі необхідності, безкоштовно скористатися гарантійним обслуговуванням, потрібно мати гарантійний талон, в якому вказано:
У відповідності з «Законом про захист прав споживача» клієнт має право обміняти або повернути придбаний в нашому магазині товар протягом 14 днів з дня покупки. Для того щоб скористатися цим правом необхідно щоб:
Хто сплачує зворотну доставку?
Якщо повернення/обмін відбувається через неналежну якість або невідповідність товару замовлення, доставка здійснюється за рахунок магазину, в іншому випадку транспортні послуги оплачує покупець. У кожній конкретній ситуації наш підхід до клієнта індивідуальний, і приймається рішення, що максимально задовольняє обидві сторони.
Як і коли я отримаю свої гроші?
Кошти при поверненні товару, повертаються відповідно до способу оплати за замовлення:
Обмін товару чи повернення коштів проводиться протягом 1-2 робочих днів із моменту надходження до нас поверненого товару.
Під особливими гарантійними випадками мається на увазі відсутність можливості сервісного центру відремонтувати знаходиться на гарантії товар, а також випадки, коли гарантія взагалі не надається.
Якщо протягом терміну гарантії товар, придбаний в нашому магазині, виходить з ладу із-за виробничих дефектів і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми зобов'язуємося обміняти даний товар на аналогічний або повернути за нього гроші клієнту. Для цього необхідно надати товар у повній комплектації, його гарантійний талон, документ про оплату і висновок сервісного центру про його «особливих недоліки».