Киев

Гарантія /повернення

Гарантійне обслуговування в сервісних центрах

Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника.
Термін гарантії може становити від 1-го року до 10 років, залежно від вказівок виробника товару та його сервісної політики. Термін, в період якого діє гарантія, вказується в описі кожного з товарів, які присутні в каталозі на нашому сайті. В підтвердження гарантійних зобов'язань клієнт отримує гарантійний талон виробника. Під час отримання товару на руки, клієнт повинен перевірити комплект поставки та відсутність дефектів на комплектуючих (повнота комплекту товару визначається її описом або керівництвом по його експлуатації).

Зверніть увагу товари наприклад такі як : Газові котли , Газові колонки певних брендів де офіційна гарантія здійснюється тільки з моменту запуску сервісного центру!
Номери сервісних центрів зазначені в гарантійних талонах.

Гарантійне обслуговування товарів

За гарантійне обслуговування товарів, придбаних в нашому магазині, відповідають спеціальні сервісні центри, сертифіковані та авторизовані для даної роботи компаніями-виробниками. Контактні дані цих сервісних центрів містяться на гарантійних талонах, які додаються до придбаним товарам. Для того щоб мати можливість, у разі необхідності, безкоштовно скористатися гарантійним обслуговуванням, потрібно мати гарантійний талон, в якому вказано:

  • модель товару;
  • серійний номер товару;
  • гарантійний строк товару;
  • дата продажу товару
  • Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при отриманні.

Обмін та повернення товарів

У відповідності з «Законом про захист прав споживача» клієнт має право обміняти або повернути придбаний в нашому магазині товар протягом 14 днів з дня покупки. Для того щоб скористатися цим правом необхідно щоб:

  • товар не використовувався протягом часу перебування у клієнта і не мав фізичних слідів використання, таких як подряпини, сколи, потертості або інших ушкоджень;
  • товар був повністю укомплектованим, згідно з заводським описом, а його цілісність упаковки не була порушена;
  • товар зберіг всі нанесені на нього ярлики, лейби та іншу заводську маркіровку.
  • Якщо придбаний в нашому магазині товар виявився неробочим, то його обмін або повернення протягом передбачених законом 14 днів може бути проведений лише на підставі висновку авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Хто сплачує зворотну доставку?

Якщо повернення/обмін відбувається через неналежну якість або невідповідність товару замовлення, доставка здійснюється за рахунок магазину, в іншому випадку транспортні послуги оплачує покупець. У кожній конкретній ситуації наш підхід до клієнта індивідуальний, і приймається рішення, що максимально задовольняє обидві сторони.

Як і коли я отримаю свої гроші?

Кошти при поверненні товару, повертаються відповідно до способу оплати за замовлення:

  • оплата за реквізитами – на банківську картку;
  • післяплату при отриманні на відділенні транспортної компанії – на банківську картку;

Обмін товару чи повернення коштів проводиться протягом 1-2 робочих днів із моменту надходження до нас поверненого товару.

Особливі гарантійні випадки

Під особливими гарантійними випадками мається на увазі відсутність можливості сервісного центру відремонтувати знаходиться на гарантії товар, а також випадки, коли гарантія взагалі не надається.

Якщо протягом терміну гарантії товар, придбаний в нашому магазині, виходить з ладу із-за виробничих дефектів і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми зобов'язуємося обміняти даний товар на аналогічний або повернути за нього гроші клієнту. Для цього необхідно надати товар у повній комплектації, його гарантійний талон, документ про оплату і висновок сервісного центру про його «особливих недоліки».

Авторизовані сервісні центри мають право відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • були здійснені несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті вироби, змінено, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос чи вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
  • збереження інформації на жорсткому диску.
  • Приемлемая цена Прийнятна
    ціна
  • Профессиональная консультация Професійна
    консультація
  • Забота об окружающей среде Турбота про навколишнє
    середовище
  • Полное сопровождение Повний
    супровід
  • Широкий выбор Широкий
    вибір